marți, 15 decembrie 2009

Impresia sudului ... file de poveste

Frateeee Bucurestiul asta e beleaaaaa. Sincer nu stiu ce inseamna propozitia asta, dar sigur arata ca m-am adaptat situatiei.

Am venit cu trenu, cu acceleratu' ! Noroc cu Junior ca ne-a aratat cum se deschid usile la trenu asta, ca altfel noi taranii stateam in lobby-ul vagonului. Deh noi nu suntem umblati ... el da (stim toti pe unde si cum :P. Trenul so fucking speedy, a ajuns cu 1 ora intarziere, timp total de croaziera 10 ore. Va dati seama ca am innebunit incet: fumat scurt prin gari (ca nu statea ca recupera), nu aveam priza de curent (pt latopuri) dar era la clasa a doua la vagonul de biciclete. Pentru ce oare am platit clasa I ?

Am ajuns in Bucuresti, si ne-a preluat un coleg cu Loganu de firma ... mici probleme cu bagajul dar am facut sa fie bine. A urmat pentru noi primul contact cu traficul capitalei, si ne-am declarat surprinsi la cateva manevre "tupeiste"; partea buna e ca nimeni nu a claxonat (sau nu am auzit eu fiind prea entuziasmat de manevra). Acuma asta inseamna fie ca s-au civilizat astia si au realizat ca functia claxonului nu e de a propulsa masina peste cea din fata, fie de fapt respectiva intoarcere in intersectie nu a deranjat pe nimeni. Apoi ne-a mai atras atentia ordonarea desavarsita a masinilor la semafor; aproape sa-i laud ca nu claxoneaza pana cand colegul bucurestean mi-a atras atentia ca suntem ordonati pe trei benzi, a treia evident ocupand o banda din contrasens ... super tare frate. Urmatorul semafor, stam linistiti ca doar e rosu. Altii doi se apropie linistiti de semafor si trec usor prin intersectie cu tot rosul nostru. Bob, desi tu ai avea o scuza, si tu faceai la fel ? Masini pe contrasens deja pare naturala miscarea: in principiu e interesant sa fie pe linia de tramvai pregatit sa faca stanga; masini pe banda din dreapta facand stanga la semafor. Lectia invatata de fapt o stiam de dinainte (exagerata putin): daca esti pieton e mai sigur sa treci pe rosu decat pe verde: pe rosu stii ca esti "ilegal" si esti atent la ce se intampla; pe verde ai tendinta sa treci linistit fara a acorda prea mare importanta traficului si poate ai ghinionul de a te afla pe trecere odata cu un smecher cu X6. Oricum peste toate astea s-a asezat iarna ... gheata , zapada , frig. Conditii ideale de ambuteiaje, nervi si scandal.

Am luat contact si cu miezul societatii bucurestene : taximetristii. Astia stim ca sunt specie aparte peste tot si nici aici nu se dezmint : ne-am urcat la Mall intr-un taxi parcat in fata, de firma , bla bla. Cand i-am zis unde vrem sa mergem a inceput sa negocieze cu noi cat ne costa . Noi stiam ca e 12 RON asa ca am refuzat sa platim dublu sau triplu. Evident ca am stat 10 min in gerul campiei capitalei pana ne-a venit comanda. Normal ca aici nu a fost o problema cantitativa ci calitativa: din principiu nu negociezi cu fraierii, si noi pentru principiile noastre induram orice (chiar si minus multe grade).

Hotelul super ok ... eu cel putin nu am ce ma plange: pat matrimonial, cladura de behai. Junior si MM se acuza reciproc de zgomote nocturne. Eu dorm ca un prunc ... Dimineata avem bufet suedez .. probabil ma ingras cu ocazia asta ca mi-am facut exercitiul la Moscova, remember ?

Cursul interesant, si eu cel putin ma stiti ca nu ma abtin de la intrebari si comentarii. Asa ca il fac as interesant as it gets, doar am dat bani pentru asta ,nu ? Oricum Junior a zis ca probabil plec batut daca nu ma abtin de la intebari, ca nu ne incadram in ora 17 de finish. Azi Junior aproape sa cada sub mese de ras cand l-a auzit pe instructor ca ma intreaba daca am facut armata : nu stiu cum i-a venit intrebarea ca povesteam ceva de security/users, etc si vroia sa exemplifice ceva. Ei Junior a facut legatura cu "lotenent" si a intrat in transa. Deh nu degeaba-i zicem Junior ... o sa creasca la un moment dat.

Nu stiu programul pe zilele urmatoare, in afara de curs. La Mall-uri nu m-as mai duce ca sunt prea scumpe, parca mai scumpe ca la Cluj. De fapt nici nu prea am ce cumparaturi sa mai fac, ca mi-am mai luat un gadget in stilul ce ma caracterizeaza : router wireless WRT610N.cu gigabit si 802.11n (dual band 2.4 si 5 GHz , Kiki stii cate radiatii baga asta ? Cred ca fac creier pane acasa ! :)

Noa daca mai am noutati si chef mai scriu. Daca nu, ne vedem pe partie ?

3 comentarii:

  1. Bravo flacai !!

    Sper sa nu venit cu accent de acolo .
    Cu trebutul pe rosu treaba e ca o lasi usor sa alunece in intersectie , vezi ca e libera (adica nu se joaca 2 caini in mijloc) si ai tasnit .

    Chestia cu taxiurile e faina in sensul ca la comanda de obicei trimit dacia . daca vrei un automobil trebuie sa specifici ca vrei altceva decat dacia si ti se spune din start ca e mai scump. (Verificat la Cobalcescu).

    Si inca ceva , astept sa vii cu routerul , sa il iau eu pe cel vechi .

    Drum bun la intoarcere.
    Heineken !

    RăspundețiȘtergere
  2. ...ala vechi e deja dat inca din momentul in care s-a luat decizia de achizitie a celui nou! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ma ruterele, zi , ati fost la Caru cu Bere ? ca prin zona vad ai fost (parca am vazut cladirea CEC-ului prin poze

    RăspundețiȘtergere