duminică, 2 mai 2010

Forta gravitationala

V-am zis ca incep anul in forta. Nu m-am gandit ca ma iau la intrecere cu forta gravitationala dar pentru a sarbatori 1 mai, m-am lasat convins de cei versati intr-ale muntelui, cei care stiu ce inseamna sa te cobori in pestera si sa crezi ca ti-au sarit ochii de cata bezna e in jur, cei pentru care prapastia e un challenge nu un pericol, ei bine m-am lasat convins sa escaladez un masiv muntos din judetul de bastina : muntii Rodnei, jud BN. Norocul meu in toata aceasta ecuatie a fost zapada si juniorul de 8 ani, membru al expeditiei, ca altfel ma vedeam nevoit sa urc pe Ineu. Asa, ne-am multumit cu totii cu varful Curatel ceasul meu spunandu-mi 1800m. Mi-am dat sufletul urcand daca bine stiu prima data in viata la asemenea altitudine fara masina, telescaun sau teleschi. Vremea a tinut cu noi, si ne-am ales cu bronz montan pentru toata vara. In afara faptului ca acum numai degetele le mai pot misca, muschii ma dor si pielea ma ustura, totul e ok ... sunt oxigenat deplin pentru noile provocari .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu