marți, 5 ianuarie 2010

Caru cu bere

http://www.carucubere.ro/ro/homepage

Cu multumirile de rigoare pentru sfatul lui Kiki, azi neavand program de shopping, am zis sa "puscam 14 beri".
Mancare buna si bere buna , desi per total am iesit cam scump (50 RON). Si nu, nu am baut 14 beri ci un pahar !

Evident cine da click mai jos poate viziona si un film as HD as possible.



Oricum de maine ar trebui sa fiu mai in forma :) Mi-am luat dopuri (ca celelalte le-am uitat acasa); deja mi-am epuizat muzica de pe tel cu care am dormit pana acum. Daca maine nu postez inseamna ca nu m-am adaptat dopurilor :P sau nu le-am mai putut scoate si-s distrus.

Alte impresii n-am in cap acum ... incep sa ma adaptez vietii de Bucuresti fara sa mai simt diferentele :P

Haide bre ca glumesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu