duminică, 3 ianuarie 2010

The road to ... Bucharest

Cum la varsta mea am multe lucruri nefacute, mi-am propus sa mai reduc lista acest an. Si am inceput in forta cu o delegatie de Bucuresti, cu masina. Desi am descoperit sistemul de GPS tracking (din dreapta) prin care puteam evita intrebari de genul : noa te-ai pierdut ? esti impotmolit ? esti in coloana de bucuresteni ce se intorc din vacanta ? de cate ore ? ; deci desi aveam pregatita solutia de tracking, nu am putut sa o folosesc pentru ca aveam nevoie de Marcel sau Ioana si Igo-ul lor. Din fericire drumul a fost ok (a nins, a plouat nu stiu ce a fost dar s-a putut merge) Cea mai mare parte am strabatut-o in coloana dar tinand cont ca-mi era frica de polei nu ma plang ca am scapat de problema vitezei si depasirilor. Am plecat la 8 si am ajuns la 15:30 cu 1 ora pierderi cumulate prin benzinarii, cafele, etc.
Partea interesanta in Bucuresti trebuia sa sa fie dar din fericire Bucurestiul inca nu s-a trezit se pare, ca am devenit regele soselelor destul de repede. Bine, am ajuns primul la semafor dupa ce ala din fata a trecut lejer pe rosu (era facut rosu de vreo 3 secunde ;) apoi i-am facut pe taximetristii ce ma flancasera nestiind ca eu am de o luat intr-alta directie decat ma incadrasem (si asta la Guvern in fata). Apoi am strabatut ceva strasse in graba fara sa realizez ca trebuia sa fac stanga dar m-am luat dupa Marcel care mi-a zis sa fac stanga - am facut. Era linie de tramvai, linie continua, semafoare - noroc ca erau pe rosu ... sau poate verde , in orice caz stateau aia din contrasens :) Am facut o romaneasca si m-am intors, dar in ultima instanta asa-mi cerea distrusul de Marcel, care apoi m-a dus direct la hotel. Lejer in Bucuresti , nu stiu cine de ce se plange ...
La hotel surpriza de proportii, am fost inclusi in oferta de sarbatori (care au trecut , dar noa) si ni s-a propus un upgrade de o stea. Bine am intrebat de masaj, sauna si piscina dar nu s-a prins receptionerul , poate daca era receptionera ... va zice Pustiu :P
In rest plictiseala evident, de la 15:30 in Bucuresti pe ninsoare ce puteam face ... eventual cred ca niste drifturi mai lipseau din ecuatia prezentata. Ma duc acuma sa-mi actualizez pozitia GPS(daca reusesc) sa stiti unde ma gasiti daca aveti nevoie de mine.

 
Posted by Picasa

Un comentariu: