sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Incep anul in forta


Ne-am programat o intalnire cu Daniel-San, pentru ultima seara, urmand sa ne jucam cu bilutele (biliard !). Am ajuns prin Regie, unde e o foarte mare sala de jocuri de astea destepte: biliard, tenis de masa, mancare si bautura. Vazand atata popor m-am mobilizat si am jucat cateva partide stiind ca in Cluj (desi toata lumea era deja offline, petrecand) colegii ma sustin. Practic ei au fost al "12-lea jucator" si m-au purtat spre victorie :) Scorul denota dominarea clara la care l-am supus pe adversar : 3-0; 4-4 ... 5-4. Dominare psihologica pe toata durata meciului pastrand totusi principiile fair-play-ului si limitand dezastrul. Evident ca atuurile mele au fost : nu mi-am adus tac-ul, ai noroc, si multe altele ce le vom auzi cu totii anul acesta. Totusi eu cred ca rezultatul e cel ce primeaza, asa cum e in orice competitie. Tin sa-mi incurajez adversarul amintindu-i ca in sport sa participi e cel mai important :))))))

Un comentariu:

  1. As comenta, dar: a) nu am voie :)) b) important e sa participi (asa e); c) asa sunt unele momente in viata - unice, si trebuie sa invatam sa ne bucuram de ele pe moment .. :))

    RăspundețiȘtergere