marți, 27 ianuarie 2009

Concluzia

Ultimele 2 postari au fost scrise de acasa.
Tot entuziasmul blogului si excursiei ne-a cam fost spulberat de prima zi de ploaie, oboseala, "do you speak English ? " Apoi incet ne-am mai revenit, am invatat ca nu ne putem pune cu vremea sau ne-am obisnuit si cu conditiile mai grele de ski. Totusi nu prea s-a inghesuit niciunul la facut poze si filmat. De fapt erau cam aburite toate, de la ochelari la aparat foto; deci nici tehnica nu ne prea ajuta. De compus postari, nu mai aveam chef/timp ca fie dormeam fie eram in piscina sau jucam ping-pong.
Ce am invatat e sa nu ma mai duc pentru 4 zile. A fost prea scurt si am incercat sa valorificam perioada cat mai bine in termeni sportivi. Ca atare seara tot rupti eram de efort si nici chef nu aveam a doua zi sa experimentam alte partii. Totusi, desi efortul fizic ne-a consumat, mintea ne-am relaxat-o deplin; fapt constatat si prin anumite decizii luate.
Sper ca datele de aici sa ajute si altora; dar oricum scopul principal al blogului a fost un experiment pentru mine : sa vad daca pot sa-l duc pana la capat (cel putin acest traseu) si sa imi ramana ceva de citit cand vreau sa-mi amintesc de excursia asta in Slovacia. Si m-am lamurit : a fost usor sa scriu despre pregatiri si mult mai greu sa pun postarile de final : nu ma vad in stare sa mai scriu asa ceva data viitoare :( Cat despre partea de citit, inca nu stiu daca mi-e de folos :) Acuma imi vine in minte si o analogie : e mai usor sa scrii atunci cand faci analiza decat in timpul si mai ales dupa implementare, right ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu