joi, 15 ianuarie 2009

Introducere

M-am hotarat sa fac si eu ce face tot poporu' ... blog.

Nu-mi place ideea prea tare asa ca mi-am cautat motivatie:
  • jurnal de calatorie? destul de nasol ca doar anul trecut nu mi-am luat concediu decat partial, deci daca ma bazez pe calatorii va ramane cam gol;
  • experiment, distractie .. as opposite to plictiseala ? parca nu e asa incitant mai ales ca inevitabil ajungi sa te descopere lumea mai mult decat trebuie;
  • challenge ? nu prea am ambitii in directia entertainment-ului, artei ...
  • noutati despre mine ? de obicei scriu un mail de forma :
    Nimic nou. Ma duc la servici si dorm.
Cum niciuna din cele de mai sus nu ma motiveaza suficient ... am mai cautat o idee. Si a venit azi, cand am inceput sa constientizez iminenta excursie temerara la ski in Jasna(SK) in compania Pustiului. Mi-am amintit ca l-am intrebat odata, de ce nu s-a facut actor, ca joaca foarte bine, mimica de invidiat (in breasla). Vad ca si scrie frumos (la caligrafia blog-ului ma refer nu la calitatea lui artistica :P ). Noa si am zis ca daca tot ma cred asa destept si el asa artist sa realizez partea tehnica a blog-ului calatoriei noastre, lasandu-i lui partea de impresii si comentarii ;) Ehh nu ma voi putea abtine pe ici pe colo de la sugestii si observatii pertinente, dar voi incerca sa valorific toate gadget-urile ce le am si serviciile oferite de site-urile din zilele noastre, pentru o experienta desavarsita a cititorilor (kiki, john et CO.) acestor pagini. Bineinteles CO este o constanta definita in birou :)

Noa bun ... tehnic inseamna un fel de opus al artisticului, asa ca :
  • daca el are blog negru , eu il fac alb
  • el prezinta poze si impresii eu harti si vreme
  • el se pregateste cu ceara, casca , sapca , etc. eu imi sincronizez gadgeturile
  • el are Opel Astra H eu am G
  • eu merg in fata, el in spate
si asa mai departe ...

Bineinteles ca asta a fost imboldul blog-ului (impulsul necesar pentru a-l pune in miscare rectilinie uniforma) dar ideile de baza tot alea ale mele raman, doar nu-i fac blog Pustiului :P

Se subintelege ca e necesara o conexiune la net prin care sa ma desfasor, offline nu scriu si CO nu suporta roaming-ul de date; eu nici atat.

Vom vedea ce va iesi si cat ma va tine.

Sper sa am ambele maini ca sa scriu, ambele picioare ca sa browsez prin Slovacia si capul ca sa concep... adica sa ma intorc intreg, ca doar sunt incepator si in ale ski-ului si in ale blogging-ului.

L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu