vineri, 11 septembrie 2009

Timpul a trecut

Azi e ziua cea mare, cand am ocazia sa vizitez o tara mare de care ne leaga o mare prietenie, cu o capitala mare si cu o piata mare si rosie. Dupa obisnuita venire a rusilor peste noi , e momentul sa mergem si noi peste ei, chiar unde-i doare mai tare adica la Moscova :)

Dupa agitatia ultimelor zile, am ajuns si eu sa simt plecarea abia cu o seara inainte ... facand bagaje. Si totodata mi-am dat seama care e diferenta intre bussiness trip si holiday: numarul de camasi impachetate, aranjate frumos. Normal ca mi-am petrecut vreo 2 ore impachetand. Oricum spre deosebire de alte dati cand simteam emotia plecarii cu mult inainte, de data asta totul a fost foarte scurt, constientizand plecarea abia acum pe final. Bineinteles ca nu m-am pregatit suficient (pentru pretentiile mele , d-apoi ale lui K. :) Totusi din program am incercat asa fugitiv sa obtin o minima informatie despre prima zi asa incat doar unde vom manca de cina stiu:
Taganskaya Square

In ideea ca Moscova e un oras scump, inca nu m-am prins cat e de downtown ca sa stiu cat mi-e de downtown. Foame-mi va fi dupa o zi de zburat asa ca o sa uit alte probleme.

Din cate stiu in Budapesta este Internet free, asa ca primele impresii de acolo le lansez :) Poate numai poze ... Sper sa fim online la hotel , din cate stiu este in lobby asa ca daca aveti treaba cu mine sa intrebati la receptie .. stie Pustiu, si sunt convins ca la intoarcere o sa aflu si eu ce am facut.

Noa gata ma duc sa ma culc ca mai am vreo 4 ore pana bag cafele, dusuri, taxi si aeropoarte.

Aaaa mi-am gasit dopuri, greu dar mai era un set pt mine :) Fiind 4 pot sa bag duble ... oricum mi-am luat si algocalmine, poate ceva somnifere imi trebuiau ... rezolv cu S. poate-i trebuie lui algocalmin daca exagereaza :)

Sper sa ma tina sa mai bag. Pustiule, ce sa-ti aduca L. din Moscova ? O Matroska sau o Katyusa ?

Un comentariu: