marți, 15 septembrie 2009

Ziua 4, Training si plimbare de noapte

Training again ... cu debate strong azi. Ne-a cam enervat situatia ca nu mergeau cotetele de test. Noa sper sa nu fi plans trainerul si nici sa nu fi mers acasa sa bea o vodka :) Concluzia e ca s-a contramandat cina (aveau rusii de lucru) si am bagat un McDonald's cinstit.

Mi s-a rezolvat problema cu accesul la net de pe laptopul meu ... NU SE POATE, oricum invatatura de minte pentru cat am purtat wireless-uri si switchuri prin cladirile din Cluj. Asadar de maine nu mai car kilograme de calculator cu mine, ca azi am browsat pe strazi si mi-a rupt umarul.
In rest interactiune cu localnicii cam putina sau zero ... si in mare masura datorita limbii lor exclusiviste. Nu stiu engleza decat poate tinerii, dar am trait si experiente penibile in care la un "Do you speak English?" nici sa nu se uite la mine.

1 poza pentru voi cu una din cele 7 "Casa Scanteii" (in fundal), niste super cladiri inalte care cica trebuiau sa fie apartamente si jumatate sunt apartamente iar celelalte hoteluri parca. In prim plan e casa memoriala Puskin, pentru cei interesati.

From Ziua 4 , Moscova

Un comentariu:

  1. Da mancare cum ceri?...sau mancati impreuna cu rusii si iti traduce vreo "bastinasa"

    RăspundețiȘtergere