duminică, 20 septembrie 2009

Ziua 9, plimbare de duminica in Moscova

Dupa cum o sa va puteti da seama azi am efectuat o plimbare baieteasca prin Moscova: alte puncte de interes si alt program. O sa explic traseul, punctele de interes le observati in poze :)

Trezire la 9 (nu 7 nu 8), dusuri, mancare, metrou - la ora 11 am scos capul din subteran. Apoi plimbare lejera pe strada pe la reprezentate Ferrari, Maserati, Bolshoi Theatre, Tzum Mall (dupa ce am vazut ca este unu ce ne deschide usa la intrare ne-am dat seama ca eram importanti; apoi am realizat cat de importanti eram cand am vazut ca eram singuri in magazin; apoi le-am aratat si lor cat de importanti suntem : am intrebat de toaleta si am plecat (asta odata ce am vazut si preturile). Am aterizat din put in lac si anume la Ritz , cateva A8 toate la fel in fata , un R8 si un Aston Martin in pluton. Pe astia nu i-am mai intrebat de nimic ca ne-am prins in timp util ca riscam sa plecam in suturi. Am traversat in Piata Rosie, cu gandul la GUM ... super Mall-ul, cu gandul tot timpul la toaleta. Nu am prea stat pe acolo dupa ce ne-am satisfacut nevoile si am plecat sa vizitam biserica din desene animate. Vroiam si mausoleul lui Lenin, dar parea coada si noi nu avem duminica dispozitie de stat degeaba. Catedrala era cu taxa de intrare 150 ruble. Am intrat si cred ca in max 30 min am iesit cu o singura concluzie : gata cu vizitele in catedrale pentru ca nu le intelegem ... pt noi tot aceleasi icoane, etc. Cum din exterior le-am cam vazut, probabil ca vom intra numai ocazional, si fara taxa. Apoi ne-am mai bagat intr-un mall subteran, cu o cupola ce are harta pamantului. Asta cred ca a fost cel mai pamantean mall de pana acum ... totusi nu am luat nimic desi am gasit in final ceasurile rusesti vestite : Vostok, Poljot. Din pacate nu-mi place stilul de decoratiuni rusesti : prea incarcate si colorate unele, pretul maricel 8000 ruble .. si peste.
Cum toti eram putin obositi ne-am hotarat pe o terasa / fast-food unde am putut bea o bere/suc, cafea , tigari si povesti. Ne-am dat seama ca timpul trecea (uneori chiar repede) si ne-am hotarat sa mergem la hotel sa ne odihnim/dusulim si sa ne pregatim de ora 7 cand mergem la : www.nationalrussianshow.ru

Plecam.....

Poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu