joi, 24 septembrie 2009

Ziua 12, Impresionistii

In spitritul "no pictures, no cry", ieri tot numai cu impresii in cap am ramas.

Nu am fost nici la Red Square, nici la GUM ... am fost la ceva magazin Ceai-Cafea (vestit cica) de unde mi-am luat o cafea nicaraguana, sa nu zic ca am mers degeaba pana acolo. Din pacate mi s-a intamplat ca de obicei: ma bucur ca reusesc sa-i arat la tanti ce si cat vreau, dupa care vine o intrebare pe ruseste la care am inteles cu greu ca trebuia sa rapund cat de fin vreau sa o macine. Evident ca la prima alternativa am zis ok, si cred ca a iesit prea fin macinata pt espresso.

Apoi destinatia hotel . Bineintels ca vorbesc despre baieti, ca precum v-ati prins de vreo saptamana suntem "divortati". De cand suntem despartiti, noi am fost sa sarbatorim divortul, ne-am plimbat lejer pe faleza Moscovei, am vazut muzee (gen mall-urile), ne-am intors capul in stanga si-n dreapta dupa tot felul de "masini", ne amagim ca mai sarbatorim o data candva. Fetele au vizitat in continuare, asa incat asteptam cu nerabdare si noi pozele ;)

Azi suntem mai stresati ca ieri: maine dam test. Trainer-ul ne-a pregatit psihic pt 1 ora si jumatate de test grila. Ne bazam pe G. (eu mai ales, ca par cel mai nou in domeniu:) ca sa obtinem diplomele. Azi mai e programata o cina de despartire. Maine plecarea ... ajungem noaptea in Cluj si majoritatea serii ne-o petrecem prin aeropoarte.

Nu stiu daca o sa mai am noutati.
Asa incat vreau sa concluzionez cu un disclaimer:

Informatia din acest site e exclusiv/exhaustiv adevarata.
Restul ce veti auzi si mai ales spune de saptmana viitoare incolo sunt speculatii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu