luni, 14 septembrie 2009

Ziua 3 , Training si poze nocturne

Azi a fost prima zi de training. A fost ok, desi la un moment dat am fost nevoit sa-l aduc putin cu picioarele pe pamant pe trainer ca prea-mi era somn :)

In rest poze nocturne de prin Piata Rosie.

Pozele cu mine nu sunt la mine , obvious. Vor aparea pe parcurs pe alte site-uri mult mai populare, ca oricum am ceva poze compromitatoare (dupa ce am gustat din vodka:)
Inca sunt in tratative pentru internet access full la firma. La hotel avem wireless in lobby si wired in camera. Dar suntem prea obositi pentru orice activitati online seara, asa incat ma rezum la a face upload si a scrie aici 1 rand.

Moscow by Night

2 comentarii:

  1. Da' ca sa intram si noi in atmosfera, ceva interactiune cu localnici, localnice, etc ?...sa simtim si noi de aici ca suntem acolo.
    Asteptam sa ne spui ce faci in timpu liber, in zilele nelucratoare, gen sambata. Pentru ziua de sambata vrem program detaliat... :). In rest spor, si have fun ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma am vazut prima postare (eu am sarit direct la "Ziua 1"), cea cu "Timpul a trecut" (apropo, de unde ti-a venit ideea de titlu? ), si S zice ca prefera Matroska ("ca e mai multe") ...:)

    RăspundețiȘtergere